REKLĀMA:

pirmdiena, 2007. gada 30. jūlijs

NOKIA Drošības koda uzlaušana


Tātad situācija - Jūs uz ielas atrodat NOKIA mobilo tālruni un Jums nagi tā vien niez izmest SIM Karti un ielikt savējo, bet Jūsu laimi aizēno telefona īpašnieka uzliktais Drošības kods. Protams, īpašnieks var būt atstājis arī standarta kodu 12345 , kas ir maz ticams, tāpēc jums jāizmanto kāds palīglīdzeklis, lai tiktu telefonā. Var nest telefonu uz servisu maksāt 5 Ls vai vairāk un dievoties, ka tas ir jūsu telefons :D, bet var arī kodu uzražot pats! ;) Dodamies šajā adresē - http://nfader.su/, ierakstām tel. IMEI, parasti var atrast tel. gaidīšanas režīmā ierakstot - *#06#, bet mūsu gadījumā skatāmies zem baterijas, kur kodu arī atradīsim, ieliekam ķeksi ka esam telefona likumīgie īpašnieki un aiziet mūsu jaunais Drošības kods ir gatavs! ;)

(Šis raksts ir paredzēts, lai uzzinātu SAVU aizmirsto Drošības kodu, NEVAJADZĒTU izmantot šo saiti ļaunprātīgos nolūkos, bet tas ko viņš darīs ar šo saiti ir katra paša rokās!) :D

Vēlu veiksmi kodu ražotājiem! ;)

29 komentāri:

  1. Man ari neder. man ir 8800 sirocco edition. es vispar nesen visadas lidzigas lapas un generatorus izmeginajos - neviens nedereja... :((
    un es esmu no tiem, kas tiesam savam telefonam to kodu ir aizmirsis...

    AtbildētDzēst
  2. Man gan dereeja - siikais bija 6020 taa nochakareejis, ka taisni vai bail rokaas panjemt. Un pie reizes arii drosiibas kodu aizmirsis.

    AtbildētDzēst
  3. jaa, 6320i ir dzideets, ka neder, bet vajg softu atjaunot, tad iespeejams ies! ;)
    bet citiem it kaa vajadzeetu straadaat! ;)

    AtbildētDzēst
  4. Pagaidām man ir derējis vairākām nokiam.Intereses pec pamēģināju vecai 5100,aizgāja,OK.

    AtbildētDzēst
  5. man nokia 1200 un neiet!!! ko dariit?????

    AtbildētDzēst
  6. ir vel arī citas medode, reālākā doties pie meistara, bet tad gan nāksies šķirties no pāris latiem! ;)

    AtbildētDzēst
  7. man ar nokia 6233 lmt15 ierakstiju dro6iiba skoodu un vinjsh k-ka no4akareejaas -spied cik gribi sho pameigjinaaju ierakstiit ar nenjem pretii -laikam buus no paaris latiem jashkjiraas :D :))

    AtbildētDzēst
  8. sii lapa vairs nestraadaa, kaads nezin kaadu citu lapu,kura straadaa??

    AtbildētDzēst
  9. Lūdzu padomu, kur meklēt drošības koda atjaunošanu Nokia1100, nekādi neatceros vecā telefona kodu un sīkajam tagad ļoti vajadzīgs, pamēģināju ieiet norādītajā mājas lapā, bet mans telefons neņem to pretim. Ar manu karti strādā, , kā ielieku bērna karti prasa to kodu :(

    AtbildētDzēst
  10. Labdien!
    Gribētu zināt vai arī nokias modelim 2760 darbojas. Manam nokiam nedarbojas!
    Varbūt kāds zin vēl kādus saitus kar var izdarīt to pašu, ļoti vajag!!!!
    Paldies jau iepriekšs!!!

    AtbildētDzēst
  11. Lielais PALDIES!
    Nokia 3510i-viss sanāca!!!
    Vēlreiz paldies!

    AtbildētDzēst
  12. P.S. Tātad šī metode strādā tikai vecajām NOKIAām. Varbūt vēlāk taps raksts, kā atbloķēt mūsdienu NOKIAs! ;)

    AtbildētDzēst
  13. Mans IMEI 353813040657586 un telefons LG - t320 lotii lotii ludzu palidzibu ;) gaidishu uz e-pastu : vanagasandija@inbox.lv LUDZU ;D

    AtbildētDzēst
  14. Si majaslapaa neiet.:(
    Vai kads nezin kadi drosibas kodi ir Nokia 5130c-2???
    Patiesam loti vajag gribu atjaunot uzstadijumus bet nevaru jo nepienem to kodu 12345 un mainits ari nav.

    AtbildētDzēst
  15. kā atbloķēt nokia 2760 drošības kodu mēģinu te visādus variantus , man nekas nesanāk imei 35805301786005/4

    AtbildētDzēst
  16. man ir problem es sledzot ieksa paradas ka jaievada drosibas kods un es to nezinu jo mans mazais bralis ir uzlicis ti kaukada veida man ir nokia 2700c-2 es neko vairak nezinu ko varu pastastiti vai varetu pastastiti ka es varu atbloketi savu telefonu

    AtbildētDzēst
  17. sveiki mans telefons ir 5530 pec visam pamacibam nekas nesanak ar atkodesanu ludzu palidziet mans IME.358253034364201 EPASTS katastrofas@inbox.lv

    AtbildētDzēst

kLv BLOG AUTORS [ KRISTAPS ŠALMS ] aicina bloga lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem - par muļķiem īpaši nesmieties :D un iztikt bez nepamatotām rupjībām, kā arī saglabāt elementāras pieklājības normas. kLv BLOG AUTORS patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas un dzēst nevēlamos komentārus, kā arī izmantot komentārus pēc saviem ieskatiem!

Publicējot komentāru, lasītājs apliecina, ka ir iePAZINIES ar ATrunu, kas atrodama lapas apakšā!

Reklāma:

Internets

Pamata INFA par TEVI:

IP